sobota, 12 lutego 2011

Szczebrzeszyński Park Krajobrazowy

Pewnego dnia pojechaliśmy do Zamościa. Zwiedzaliśmy tam starówkę.
Kiedy wracaliśmy, przejeżdżaliśmy przez Szczebrzeszyński Park Krajobrazowy. Jest tam pięknie, jak zwykle. Nawet przy niezbyt miłej odwilży, takiej jak teraz. To nie pierwsza wycieczka w te strony. Oto kilka zdjęć.







Cały czas siedziałam przy otwartym oknie i trzymałam w ręku aparat, by co chwila robić zdjęcia. Deszczowa pogoda zniechęcała do spacerów.



 






Niestety widoki szybko się skończyły i przez dalszą drogę musiałam się nudzić.

5 komentarzy:

  1. Mimo wszystko mokre widoki tez lubię:-))) A pokażesz zdjęcia z Zamościa? Ostatni raz byłam tam ponad 10 lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że ktoś do mnie zajrzał. Na pewno napiszę jeszcze o Zamościu :) Wyszperam także starsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wycieczka!:)
    Super,że będą zdjęcia Zamościa.Piękne miasto(moje rodzinne).Będę tu zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lidko, Aneta bardzo ladnie zachecila do odwiedzenia Twojego bloga. Jesli pozwolisz chetnie popodrozuje z Toba wirtualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nom tylko pusto bez lasów ;)

    OdpowiedzUsuń